Zboží poškozené při přepravě - jak postupovat
- Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu koralik.info@email.cz
- Vyfoťte zásilku i zboží v této zásilce tak, aby bylo jasné, k jakému poškození při přepravě došlo.
- Fotografie zašlete na výše uvedený email spolu s vyplněným reklamačním listem:
Číslo objednávky/faktury:
Datum objednávky/datum převzetí zboží:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Název produktu (příp. kód produktu) a cena v Kč:
Důvod reklamace zboží/stručný popis vady:
Datum a podpis:
- Reklamaci vyřídíme v nejkratší možné lhůtě a zašleme vám nové zboží.
- Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete na adresu: Kristýna Faltysová, Labské nábř.84, 405 02 Děčín
- Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
- Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
- V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: koralik.info@email.cz nebo telefonu: 702 872 129.
Zboží se poškodilo v rámci 24 měsíční záruční lhůty - jak postupovat
- Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu koralik.info@email.cz
- Vyfoťte zboží tak, aby bylo jasné, k jakému poškození došlo.
- Fotografie zašlete spolu s vyplněným reklamačním listem na výše uvedený e-mail.
- V nejkratší možné lhůtě vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení vzniklé situace.
- Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete na adresu: Kristýna Faltysová, Labské nábř.84, 405 02 Děčín
- Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
- Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
- V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: koralik.info@email.cz nebo telefonu: 702 872 129.
Pozor!!! Vzhledem k vlastnostem některých minerálů, se nevztahuje reklamace např. na změnu barvy, roztažení gumičky apod.